Enten om det gjelder ansatte, eller om det kommer klienter som skal besøke dere for første gang, er trivsel viktig. For nye besøkende kan førsteinntrykket ha en stor påvirkning på deres oppfatning av bygget eller av selskapet de besøker. Å holde garasjen ryddig er i alles interesse.
Det tar ikke lang tid før det samler seg opp sneiper, snus, pappkopper, sjokoladepapir eller lignende artikler på bakken. Derfor er det viktig at en garasje ryddes ofte og at de som rydder er nøye.
Vi håndterer alt av rydding, feiing og bortkjøring av søppelet når vi er ferdig.
Vi har sertifiserte samarbeidspartnere som feller trær og grener som blokkerer inngang eller som ligger ubeleilig til.
Les merGraffiti kan skade underlaget og oppmuntrer til mer tagging – vi fjerner dette på en effektiv og skånsom måte.
Les merNår vi gjør oppmerking av p-hus fokuserer vi på det økonomiske ved å skape mer rom, samt brukervennlighet for brukere.
Les mer